Zdjęcia przyjaciół, kolegów, znajomych ...

Józef Wójtowicz

Samolot B-767 PLL-LOT w barwach UNIVERSAL AIR LINES dla których wykonywaliśmy loty.

Zachodzące słonce w rejonie Nowego Yorku widziane z kabiny samolotu.

Wschód słońca w okolicy równika nad Karaibami widok z kabiny samolotu.

Lot nad Portorico godzina 4 30 rano.

Załoga samolotu przed lotem z Georgetown w Guyanie do Nowego Yorku

Mała Guyanka zadowolona ze spotkania z obcymi ludzmi.

Na lotnisku Timeri w Georgetown stolicy Guyany dzieciaki odprowadzające swoich bliskich na lot do Nowego Yorku.

Stewardessy naszego samolotu.

Grupa dzieci ucząca się na schodach jednego z budynków w Georgetown. Nauczycielka siedzi na krześle przed nimi.(niewidoczna na zdjęciu).

Guyańczyk artysta rzeźbiarz z dredami nie strzyżonymi od czternastu lat

foto, ©   Józef Wójtowicz

Od pewnego czasu samolot B-767, PLL-LOT wykonuje loty dla Universal Air Lines, Guyańskich Linii Lotniczych. W ubiegłym miesiącu zostałem oddelegowany przez moją firmę do wykonywania tych rejsów. Wraz ze Stasiem Błasiakiem wykonywaliśmy loty ze stolicy Guyany angielskiej, Georgetown do Nowego Yorku przez Port of Spain niewielkiej wyspie leżącej na Karaibach o nazwie Trinidad. W czasie tego pobytu w czasie wolnym od lotów rejsowych staraliśmy się zwiedzić wszystko co było do zwiedzenia w pobliżu Georgetown i nie tylko. Któregoś pięknego dnia wynajęliśmy samolot Cesna 172 i polecieliśmy zwiedzić bodajże najwyższy jednostopniowy wodospad świata Kaieteur leżący w środku dżungli na rzece Potaro około półtorej godziny lotu od Georgetown. Wylądowaliśmy na niewielkim lotnisku w pobliżu wodospadu zbudowanym specjalnie na użytek samolotów turystycznych. Niektóre ze zrobionych przeze mnie zdjęć umieściłem na stronie internetowej mojego przyjaciela Wojtka Gorgola.